F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

KEHILANGAN :)
fuhhh-II ,. banyaknya habuk yang kat cnie ,. hhmmm ,. biasa la kan ,. lama xbuka ,. :p
see ,. tajuk kehilangan right ,. kehilangan apa sebenarnya ? kehilangan dia ,. kehilangan kasih sayang n segala-IInya ,. haha  ,. dia tu siapa ,. dia tu atok ,.

15.08 : ari nie kami dah putus .. hubungan yang selama setahun 7 bulan tamat mcm tu jew ,. HAHA .. xpa mayb dia bukan jodoh cherry :)
ujian yang diberi terlalu banyak ,. n masing2 xdpr mrnghadapi dugaan tersebut .. xda maknanya lau dalam satu perhubungan itu tidak kepercayaan kan ,. yeahh ,. dia dah lama hilang kepercayaan terhadap cherry ,. n cherry sedaq tentang itu :)
crius cherry ckp ,. memang cherry xda pa2 pown gan fitri tu ,. seperti mana cherry caya yang dia xda pa2 gan faz :)
melepazkan dia memang sangat berat bagi cherry ,. tp cherry terpaksa ,. dia tidak bahagai ,. dia tidak bahagia bila bersama gan cherry ,. dia jauh bahagia bila bersama gan owg lean ,. lepazkan dia adalah cara paling baek :)
sbb sayang kita sanggup lakukan apa saja ,. sebab cinta ,. kita takut kehilangan dia ,. n sebab bosan kita ditinggal mcm sampah ,. haha
Yesss ! tat right ,. cmua nie cherry pena mengalami ., sbb sayang kita sangguh lakukan apa saja ,. banyak benda bodoh yang pena cherry lakukan ,. t'masuk sangguh balik lewat mlm dari kampung lamdin semata-II nak jumpa dia yang baqu balik dari KL .. bila pkiaq balik ,. rasa bodoh la pulak ,. yeww ,. bodoh yang teramat ,. n banyak g yang cherry buat ,. xingin nak citer :) tkot suatu hari nanti dia akn baca blog nie ..
sbb cinta kita takot kehilangan dia ,. HAHA .. yew ,. takot yang teramat ,. sampai xtaw nak buad lagu mana ,. huh ,.
n sbb bosan kita ditinggal mcm sampah ,. sering kali dia sanggup layan pompuan lean tapi langsung xsanggup layan cherry ,. sakit hati k sakit hati ,. awex mana yang xsakit hati an an an :)
selama nie ,. nama dia seowg jew yang ada di dalam hati cherry , memang xda owg lean dah ,. mayb kami b'lainan agama tat y dia xpena yakin terhadap cherry ..

*semakin lama kita bercinta semakin banyak dugaan yang mendatang ,. tapi kalau pasangan itu saling mempercayai ., InsyAllah hubungan tu akn kekal ..
text boleh delete . call bleh reject .. tapi cemburu tak boleh delete  ,. kalau dah sayang memang susah nak reject .. sebab tu saya nak awak :)
bila kamu sudah jumpa orang yang mampu membuad kamu tersenyum ,. jangan lupakan orang yang sudi meluangkan masa dan tenaga menakung air matamu :)
sayanng saya terhadap awak xkan hilang macam tu jew ,. saya nak awak jadi yang terakhir ,. caya la sampai bila pown saya tetap akn tggu awak ,. bila awk dah letih cari la saya ,. saya akan setiasa di sisi awak sampai bila2 jew :)
love u biyy ucuk *cakap dalam hati :) tidak mampu luahkannya lagi ,. aku sudah letih .. seletih-II mana pown saya ,. ingat saya tetap ada untuk awak ,. untuk awak :)



0 comment[s] | back to top