F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

kawan dan cinta ..
di satu hari yang indah , CINTA dan KAWAN  bersia-sia di sebuah kampung . tiba-tiba CINTA terjatuh ke dalam telaga .

kenapa ? kerana CINTA itu buta.

lalu KAWAN pown ikut terjun ke dalam telaga .

kenapa ? kerana KAWAN akan buan apa saja demi CINTA !

di dalam telaga , CINTA hilang .

kenapa ? kerana CINTA itu halus , mudah hilang bila tidak dijaga , sukar dicari apatah lagi dalam telaga yang gelap . sedangkan KAWAN masih mencari-cari di mana CINTA dan terus menunggu .

kenapa ? kerana KAWAN adalah sejati dan akan kekal sebagai KAWAN yang setia .


KAWAN dan CINTA ..
aku pasrah dan redha jika dia bukan ditakdirkan untuk ku , tapi dalam hati ku kini hanya cinta kau seorang capital F  . walau masa yang akan datang kau akan tinggalkan aku .. aku tahu aku memang tak layak bagi mu sayang . dulu sering aku katakan pada diriku . kalau orang yang aku sayang bahagia , aku akn bahagia .. tapi ternyata bukan mudah tuk melakukannya ,. aku sengsara melihat kau bahagia disampingnya , kenyataan itu terlalu pahit tuk aku telan :(



0 comment[s] | back to top